This article is part of the Hidden Architecture Series “Attitude”, where we explore current works by contemporain architectes which, despite its differences regarding cultural or phisychal contexts, share a practical attention towards the social value of Architecture as a public structure.

Este artículo forma parte de la serie “Attitude”, comisariada por Hidden Architecture, donde exploramos la producción actual de arquitectos contemporáneos que, a pesar de las diferencias manifiestas de contexto físico o cultural, comparten una atención práctica hacia el valor social de la arquitectura como estructura pública.

***

The current article presents the final images of the project “Promenade at Les Coves de Vinromà”, executed by the studio Bona fide taller in the province of Castelló, Spain. Previously two articles had been published illustrating different phases of the project in its development over the last two years.

El presente artículo presenta las imágenes finales del proyecto “Promenade en Les Coves de Vinromà”, realizado por el estudio Bona fide taller en la provincia de Castelló, España. Anteriormente se habían publicado dos artículos que ilustraban diferentes fases del proyecto en su desarrollo durante los dos últimos años.

Promenade at Les Coves de Vinromà

Promenade at Les Coves de Vinromà II: Working drawings

Image by Oleh Kardash Horlay
Image by Oleh Kardash Horlay
Image by Oleh Kardash Horlay
Image by Oleh Kardash Horlay
Image by Oleh Kardash Horlay
Image by Oleh Kardash Horlay
Image by Oleh Kardash Horlay
Image by Oleh Kardash Horlay
Image by Oleh Kardash Horlay
Image by Oleh Kardash Horlay
Image by Oleh Kardash Horlay
Image by Oleh Kardash Horlay
Image by Oleh Kardash Horlay
Image by Oleh Kardash Horlay
Image by Oleh Kardash Horlay
Image by Oleh Kardash Horlay

All the images were taken by and belong to Oleh Kardash Horlay (Instagram @olehkardash), photographer from Valencia, Spain

***

Bona fide taller is founded (Alejandro Martínez del Río, Valencia) with a goal:

Se crea el taller Bona fide (Alejandro Martínez del Río, Valencia) con un horizonte: 

To reject the name, the trend and the style in order to free the man and that what he draws. The hand be thus the tool and not the signature; craftsmanship of sincere trade, expressive and natural of  its place, that ages in beauty with time.

Enjaular el nombre, la moda y el estilo para dar libertad a lo que dibuja el hombre. Ser así la mano la herramienta y no la firma; artesana de una construcción sincera, expresiva y propia de su lugar, que embellezca al tiempo.